we all say

we all say
we all say

Tuesday, February 8, 2011

tiada cinta untuk blog ini lagi


alhamdulillah
tiada cinta pada masa ini...
yang aku terkenangkan pahit manis...
tak penah aku rasa pahit...
ini semua kenangan...
buat aku tersenyum...
yang mengajar aku.....

U cakap kt I
law I nakal sekali u balas I sepuluh kali...
I senyum je...

biar ego I menggunung....

u bole reject I 5 kali...
kerana I setia kat U..
I setia ..U bagaimana?
U da rasa U lah Raja..

tapi  U pon x sangka I hanya reject U sekali...
itulah yang pertama dan terakhir...
dan U nak ajar I erti setia...?

persetankan bila ader org ibaratkan..
tali yang da putus tak cantik law di ikat..
inikan pula tali nk d sambung dengan wayar..
cantik ke?

(I xpenah rase dalam hidup I..I membazir masa dengan U)
terpaksa menulis statement ini..
kerana aku halalkan kenangan ini berlegar


ini semua tertulis..KARMA?

----------------------------------------------------------
ape yang aku buat ini pasti ada balasan..
dan aku x buat kerana aku takut akan balasan....

dan bukan aku hebat untuk menghukum...
tapi ini semua sudah tertulis...
yang aku pelajari...
teladan dalam hidup...

Alhamdulillah tiada lagi cinta...
kerana cinta _________________________
jodoh dan pertemuan di tangan tuhan...
kini...
tak perlu untuk masa ini...
kerana masa bukan untuk sesiapa.....
senang kata..aku pentingkan diri sendiri..
inikan pula nak aku pentingkan diri orang lain..
hati orang lain..
uiissshh BAHAYA
diri aku tak terurus nak uruskan 2 hati dalam kesibukan masa.
pasti bahaya buat orang tergurus hati.


1 comment:

  1. life's unfair...
    being lied n gt dumped erm..pain2...

    pape pon..hidup prlu dteruskan..
    dun turn back n cry over d past..it just over n
    u cn mke a new stat ;)

    chill...loves comes n go...but not a frens..
    frens aways thre 4 us... ;)

    ReplyDelete