we all say

we all say
we all say

Tuesday, April 5, 2011

kenalan,kawan,sahabat


terlampau ramai kawan.
wujud dari negara,negeri, geng,persatuan,pertubuhan,pasukan dan dari pertemuan yang wujud bersatu berjabat tangan di payungi rahmat
aku kurang bminat kawan ngn perempuan....dsbkn...?hahahahaha 
mungkin..?
perempuan duk dapur la ok kot..g gosip2 ngn org lein p..
bahya nti leh fall in love.~~~~
dan aku meminimakan kawan perempuan...
only focus if i have special gurl friend ...
actualy malas nk bekenalan ngn pompuan 
n pompuan bukan pon.. nk bekenalan ngn aku (taw xpe)

my life

aku say: hye gurl. i ade Toyota Caldina..(kunci atas table)
gurl say: wow.. intrsting..jom la jln2 cr makan.. (sedangkan kt kedai makan) grrrr

kwn laki: wei fiq. jom kuar.!!!.bwk kuar keta...
aku say: aku kat KL x bawak kereta la..ak bawak motor ja..steady la naik moto bru mat rempit....(menyesal plak ader kereta)hahaha korg ni hidup nk senang..naik moto sudah

apakah kawan-kawan hanya ingin menumpang kepentingan?
apakah kawan-kawan hanya ingin mengambil kesempatan?
apakah kawan-kawan akan sekadar hai2 bye2?

kalau cmni punya kawan. xada kawan pon xpala..

----------
saje je test..bkn kedekot...blaja skit hidup susah.. hidup nak makert je...

berfikir
kalau kita nak dapat kawan baik yang baik... kita mesti lebih dahulu menjadi seorang kawan yang baik kepada kawan baik kita...semoga kita menjadi kawan baik yang baik.


2 comments:

  1. but wat if da try jdi yg tbaik stil dorg npak yg bruk je??

    ReplyDelete
  2. ustad!!! dah lama rsnye xmenjenguk ke blog ko heheh... kwn xslh... tp kne tau batas2 pergaulan.. mcm geng kite... :)

    ReplyDelete